Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

SKLEP

1. Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki?

Przeważnie tak. Zdarza się jednak, iż danego produktu nie ma obecnie na stanie. Wtedy towar sprowadzamy od producenta (czas 3 - 7 dni).

Jeżeli produkt w ogóle nie jest dostępny w Polsce, klient zostaje o tym poinformowany, a zamówienie zostaje anulowane.

2. Zakupiłem produkt i co dalej?

Droga mailową prześlemy potwierdzenie złożenia zamówienia, następnie jego akceptację jeśli produkt jest dostępny. Wtedy należy wpłacić należną kwotę (w przypadku wybrania formy przedpłaty za towar).

3. Kiedy zostanie zrealizowana wysyłka?

Zamówienia są wysyłane do 2 dni po złożeniu zamówienia (uzależnione jest to od tego, czy dany produkt mamy aktualnie na magazynie). Jeżeli termin ten się wydłuży, na pewno poinformujemy Cię o tym.

4. Jakie są formy płatności?

  • przedpłata (PayU)
  • za pobraniem (płatność przy odbiorze)
  • gotówka (w salonie sprzedaży stacjonarnej)
  • kartą płatniczą (w salonie sprzedaży stacjonarnej)
  • na raty przez eRaty Santander Consumer BANK S.A.

6. Jakie są formy dostawy?

Obecnie jedynym dostawcą jest kurier UPS. Cena wysyłki niezależnie od ilości zakupionego towaru i jego wielkości wynosi 19 PLN.

7. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, towar można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie w salonie sprzedaży stacjonarnej w Szczecinie przy ulicy Cukrowej 49 w godzinach 9:00-18:00.

8. Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Tak, towar można oddać do 14 dni bez podania przyczyny pod warunkiem, że nie był montowany/używany. Paczkę należy nadać przesyłką bez pobrania wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu, który dostępny jest tutaj.

9. Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamacja ma miejsce w sytuacji gdy produkt posiada wadę fabryczną lub uszkodzenie wynika bezpośrednio z winy producenta. W celu złożenia reklamacji należy wysłać wiadomość na reklemacje@heidemann.pl , w której należy opisać istotę problemu, datę zakupu oraz produkt którego to dotyczy. Wszelkie dalsze czynności reklamacyjne będą komunikowane w odpowiedzi zwrotnej.

PRODUKTY

1. Czy kierownica będzie pasować do mojego motocykla?

Większość kierownic, które przypisaliśmy pod model motocykla do niego pasuje. Zdarza się jednak, że z różnych powodów niezależnych od nas (modyfikacje motocykla), kierownica nie pasuje, ponieważ np. brakuje kabli lub przewodów. Przy specyfikowaniu kompatybilności kierowaliśmy się średnicą kierownicy oraz wymiarami, które w jak największym stopniu odzwierciedlają oryginalne rozmiary kierownicy. Przy każdej kierownicy podane są wymiary, które można zweryfikować porównując z aktualnie posiadaną kierownicą.

2. Czy znajdę w ofercie pierścienie do mojego motocykla?

Jeśli nie ma możliwości odszukania na stronie internetowej pierścieni dedykowanych do danego modelu motocykla istnieje możliwość dobrania po rozmiarze. W tym celu wymagamy informacji dotyczących średnicy oraz grubości pierścieni.

3. Czy pierścienie będą pasowały do mojego motocykla?

W ofercie posiadamy pierścienie firmy Wössner. Zasadniczo pasują one do tłoków produkowanych przez firmę Wössner i nie dajemy gwarancji kompatybilności z innymi tłokami (również fabrycznymi).

4. Czy mogę zainstalować kierunkowskazy LED?

Kierunkowskazy LED mają mniejszy opór, więc instalując je w miejsce kierunkowskazów żarówkowych będą szybciej migać. Rozwiązaniem może być wymiana przerywacza, który obsługuje kierunkowskazy diodowe lub zainstalowanie oporników przed każdym kierunkowskazem, które symulują kierunkowskaz żarówkowy.

5. Czy dostanę lusterka do mojego motocykla?

Lusterka są produktem uniwersalnym. Jedynym ograniczeniem przy wyborze lusterek są ich mocowania. Większość lusterek jest mocowana na prawy gwint M10. Wyjątkami są lusterka do motocykli Yamaha, które posiadają z prawej strony lewy gwint. Rozwiązaniem tego problemu są adaptery, które pozwalają na montaż standardowych lusterek.


Pomoc - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

SKLEP

1. Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki?

Przeważnie tak. Zdarza się jednak, iż danego produktu nie ma obecnie na stanie. Wtedy towar sprowadzamy od producenta (czas 3 - 7 dni).

Jeżeli produkt w ogóle nie jest dostępny w Polsce, klient zostaje o tym poinformowany, a zamówienie zostaje anulowane.

2. Zakupiłem produkt i co dalej?

Droga mailową prześlemy potwierdzenie złożenia zamówienia, następnie jego akceptację jeśli produkt jest dostępny. Wtedy należy wpłacić należną kwotę (w przypadku wybrania formy przedpłaty za towar).

3. Kiedy zostanie zrealizowana wysyłka?

Zamówienia są wysyłane do 2 dni po złożeniu zamówienia (uzależnione jest to od tego, czy dany produkt mamy aktualnie na magazynie). Jeżeli termin ten się wydłuży, na pewno poinformujemy Cię o tym.

4. Jakie są formy płatności?

  • przedpłata (PayU)
  • za pobraniem (płatność przy odbiorze)
  • gotówka (w salonie sprzedaży stacjonarnej)
  • kartą płatniczą (w salonie sprzedaży stacjonarnej)
  • na raty przez eRaty Santander Consumer BANK S.A.

6. Jakie są formy dostawy?

Obecnie jedynym dostawcą jest kurier UPS. Cena wysyłki niezależnie od ilości zakupionego towaru i jego wielkości wynosi 19 PLN.

7. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, towar można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie w salonie sprzedaży stacjonarnej w Szczecinie przy ulicy Cukrowej 49 w godzinach 9:00-18:00.

8. Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Tak, towar można oddać do 14 dni bez podania przyczyny pod warunkiem, że nie był montowany/używany. Paczkę należy nadać przesyłką bez pobrania wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu, który dostępny jest tutaj.

9. Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamacja ma miejsce w sytuacji gdy produkt posiada wadę fabryczną lub uszkodzenie wynika bezpośrednio z winy producenta. W celu złożenia reklamacji należy wysłać wiadomość na reklemacje@heidemann.pl , w której należy opisać istotę problemu, datę zakupu oraz produkt którego to dotyczy. Wszelkie dalsze czynności reklamacyjne będą komunikowane w odpowiedzi zwrotnej.

PRODUKTY

1. Czy kierownica będzie pasować do mojego motocykla?

Większość kierownic, które przypisaliśmy pod model motocykla do niego pasuje. Zdarza się jednak, że z różnych powodów niezależnych od nas (modyfikacje motocykla), kierownica nie pasuje, ponieważ np. brakuje kabli lub przewodów. Przy specyfikowaniu kompatybilności kierowaliśmy się średnicą kierownicy oraz wymiarami, które w jak największym stopniu odzwierciedlają oryginalne rozmiary kierownicy. Przy każdej kierownicy podane są wymiary, które można zweryfikować porównując z aktualnie posiadaną kierownicą.

2. Czy znajdę w ofercie pierścienie do mojego motocykla?

Jeśli nie ma możliwości odszukania na stronie internetowej pierścieni dedykowanych do danego modelu motocykla istnieje możliwość dobrania po rozmiarze. W tym celu wymagamy informacji dotyczących średnicy oraz grubości pierścieni.

3. Czy pierścienie będą pasowały do mojego motocykla?

W ofercie posiadamy pierścienie firmy Wössner. Zasadniczo pasują one do tłoków produkowanych przez firmę Wössner i nie dajemy gwarancji kompatybilności z innymi tłokami (również fabrycznymi).

4. Czy mogę zainstalować kierunkowskazy LED?

Kierunkowskazy LED mają mniejszy opór, więc instalując je w miejsce kierunkowskazów żarówkowych będą szybciej migać. Rozwiązaniem może być wymiana przerywacza, który obsługuje kierunkowskazy diodowe lub zainstalowanie oporników przed każdym kierunkowskazem, które symulują kierunkowskaz żarówkowy.

5. Czy dostanę lusterka do mojego motocykla?

Lusterka są produktem uniwersalnym. Jedynym ograniczeniem przy wyborze lusterek są ich mocowania. Większość lusterek jest mocowana na prawy gwint M10. Wyjątkami są lusterka do motocykli Yamaha, które posiadają z prawej strony lewy gwint. Rozwiązaniem tego problemu są adaptery, które pozwalają na montaż standardowych lusterek.