Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Categories

Follow us on Facebook

Olej silnikowy Motul 5100 10W40 View larger

Olej silnikowy Motul 7100 10W40 4L

M10W404L7

New product

SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY  MOTUL 7100 4T 10W40 API SN, JASMO MA2 4L

More details

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

209,99 zł tax incl.


  • W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.

    ZASTOSOWANIE:

    Motocykle o wysokich osiągach, sportowe, szosowe, turystyczne, terenowe, enduro, trialowe wyposażone w 4-suwowe silniki o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej, mokrym lub suchym sprzęgle, spełniające wymagania EURO 2 lub EURO 3 wyposażone w układy obróbki spalin: reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego. Polecany do wybranych silników SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI wymagających oleju o klasie lepkości SAE 10W-40. Inne zastosowania: motocykle uliczne pozbawione reaktorów katalitycznych, skutery, quady, pojazdy terenowe itp

    Standardy: API SN / SM / SL / SJ / SH / SG

    Aprobata techniczna: JASO MA nr M033MOT117

other products in the same category:

Olej silnikowy Motul 5100 10W40 - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Categories

Follow us on Facebook

Olej silnikowy Motul 5100 10W40 View larger

Olej silnikowy Motul 7100 10W40 4L

M10W404L7

New product

SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY  MOTUL 7100 4T 10W40 API SN, JASMO MA2 4L

More details

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

209,99 zł tax incl.


  • W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.

    ZASTOSOWANIE:

    Motocykle o wysokich osiągach, sportowe, szosowe, turystyczne, terenowe, enduro, trialowe wyposażone w 4-suwowe silniki o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej, mokrym lub suchym sprzęgle, spełniające wymagania EURO 2 lub EURO 3 wyposażone w układy obróbki spalin: reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego. Polecany do wybranych silników SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI wymagających oleju o klasie lepkości SAE 10W-40. Inne zastosowania: motocykle uliczne pozbawione reaktorów katalitycznych, skutery, quady, pojazdy terenowe itp

    Standardy: API SN / SM / SL / SJ / SH / SG

    Aprobata techniczna: JASO MA nr M033MOT117

other products in the same category: