Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Zobacz większe

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 2240 ST, Buell 1125 R/CR, przód

586-2240

Nowy produkt

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 2240 ST, Buell 1125 R/CR, przód

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

249,99 zł brutto


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    Tylna płyta pokryta miedzią
    Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    Zmniejszone korozję (mniej rdzy)
    3 x życie pad od konkurencyjnych produktów ekologicznych
    20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    Minimalne podłoże w materiał
    Opracowany z zespołów World Grand Prix
    Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

Inne produkty, które kupowali klienci:

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 2240 ST, Buell 1125 R/CR, przód - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Zobacz większe

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 2240 ST, Buell 1125 R/CR, przód

586-2240

Nowy produkt

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 2240 ST, Buell 1125 R/CR, przód

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

249,99 zł brutto


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    Tylna płyta pokryta miedzią
    Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    Zmniejszone korozję (mniej rdzy)
    3 x życie pad od konkurencyjnych produktów ekologicznych
    20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    Minimalne podłoże w materiał
    Opracowany z zespołów World Grand Prix
    Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

Inne produkty, które kupowali klienci: