Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 889 ST Zobacz większe

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 889 ST

586-889

Nowy produkt

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 889 ST

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

103,99 zł brutto


  • W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    Tylna płyta pokryta miedzią
    Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    Zmniejszone korozję (mniej rdzy)
    3 x życie pad od konkurencyjnych produktów ekologicznych
    20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    Minimalne podłoże w materiał
    Opracowany z zespołów World Grand Prix
    Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

Inne produkty, które kupowali klienci:

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 889 ST - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 889 ST Zobacz większe

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 889 ST

586-889

Nowy produkt

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 889 ST

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

103,99 zł brutto


  • W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    Tylna płyta pokryta miedzią
    Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    Zmniejszone korozję (mniej rdzy)
    3 x życie pad od konkurencyjnych produktów ekologicznych
    20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    Minimalne podłoże w materiał
    Opracowany z zespołów World Grand Prix
    Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

Inne produkty, które kupowali klienci: