Akumulator motocyklowy

Akumulator motocyklowy

Jak uruchomić akumulator po raz pierwszy?

Najpierw wyjmij korek odpowietrzający. Standardowe baterie są naładowane, lecz niezalane (suche). Muszą być zatem przed użyciem wypełnione kwasem (znajdującym się w zestawie). Akumulator należy napełniać komórka po komórce aż do znaku MAX. Następnie akumulator odstawić na pół godziny na płaskiej powierzchni. Jeśli pojawią się pęcherzyki powietrza przechyl akumulator lekko w lewo, uruchamiane w celu uwolnienia pęcherzyków powietrze pomiędzy płytkami powinno ulecieć. Jeśli poziom kwasu opadnie, ponownie dolać komórki akumulatora kwasem do poziomu MAX. Teraz, bateria musi być w pełni zalana przed użyciem! Następnie zamknij korki akumulatora. Podczas mocowania należy zdjąć wąż odprowadzający, nasadzić ponownie po montażu w pojeździe.

Po uruchomieniu, co około dwa miesiące, można sprawdzić poziom kwasu. Jeśli spadnie poniżej minimalnego poziomu musi być uzupełniany do szczytu znaku MAX. Wlewaj tylko wodę destylowaną (nigdy nie uzupełniaj kwasem!).

Wąż odpowietrzający także musi być regularnie kontrolowany. Sprawdzajcie czy jest właściwie ustawiony i czynie ma styku z rurą wydechową, gdyż przy rozgrzaniu akumulatora wydalane z niego gazy mogą poprzez styczność z rozgrzanym wydechem prowadzić do wybuchu.

Standardowe baterie, w czasie, gdy nie są eksploatowane, muszą być przynajmniej co dwa do trzech razy w miesiącu ładowane. Jeśli bateria była całkowicie rozładowana i pozostała w tym stanie przez kilka dni, traci zdolność do ponownego 100% naładowania. Taki akumulator powinno się wymienić.

Akumulator motocyklowyjs_def

Akumulator motocyklowy

Akumulator motocyklowy

Jak uruchomić akumulator po raz pierwszy?

Najpierw wyjmij korek odpowietrzający. Standardowe baterie są naładowane, lecz niezalane (suche). Muszą być zatem przed użyciem wypełnione kwasem (znajdującym się w zestawie). Akumulator należy napełniać komórka po komórce aż do znaku MAX. Następnie akumulator odstawić na pół godziny na płaskiej powierzchni. Jeśli pojawią się pęcherzyki powietrza przechyl akumulator lekko w lewo, uruchamiane w celu uwolnienia pęcherzyków powietrze pomiędzy płytkami powinno ulecieć. Jeśli poziom kwasu opadnie, ponownie dolać komórki akumulatora kwasem do poziomu MAX. Teraz, bateria musi być w pełni zalana przed użyciem! Następnie zamknij korki akumulatora. Podczas mocowania należy zdjąć wąż odprowadzający, nasadzić ponownie po montażu w pojeździe.

Po uruchomieniu, co około dwa miesiące, można sprawdzić poziom kwasu. Jeśli spadnie poniżej minimalnego poziomu musi być uzupełniany do szczytu znaku MAX. Wlewaj tylko wodę destylowaną (nigdy nie uzupełniaj kwasem!).

Wąż odpowietrzający także musi być regularnie kontrolowany. Sprawdzajcie czy jest właściwie ustawiony i czynie ma styku z rurą wydechową, gdyż przy rozgrzaniu akumulatora wydalane z niego gazy mogą poprzez styczność z rozgrzanym wydechem prowadzić do wybuchu.

Standardowe baterie, w czasie, gdy nie są eksploatowane, muszą być przynajmniej co dwa do trzech razy w miesiącu ładowane. Jeśli bateria była całkowicie rozładowana i pozostała w tym stanie przez kilka dni, traci zdolność do ponownego 100% naładowania. Taki akumulator powinno się wymienić.