TRW - kierownice CLIP ON typu standard
Kierownice Racing
Wyprodukowane w Niemczech kierownice wyścigowe TRW-Lucas do motocykli
Specjalna seria produktów „Black Edition”, poddana obróbce CNC i wzorowana bezpośrednio na produktach wyścigowych, cechuje się perfekcyjną ergonomią, lekkością i funkcjonalnością. Wyjątkowo precyzyjna obróbka najlepszych materiałów usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających kierowców wyścigowych.
Kierownice wyścigowe TRW-Lucas to:
- Zestaw anodowanych na czarno rur kierownicy wyścigowej, wstępnie zmontowanych i zawierających teflonowe zatyczki końcówek.
- Maksymalna precyzja obróbki w połączeniu z perfekcyjną ergonomią, bazującą na 5,5-stopniowym kącie nachylenia rur.
- Wysokowytrzymałe aluminium lotnicze poddane obróbce z wykorzystaniem technologii CNC.
- Ekstremalnie lekka konstrukcja w połączeniu z solidnym designem dostosowanym do potrzeb zawodowych kierowców wyścigowych.
- Łatwa i opłacalną wymianę rur kieronicy, dostępnych jako pojedyncze części zamienne.
- Dopasowanie kierownic sportowych do niemal każdego typu widelca od 38 mm do 55 mm
- Dopuszczenie do ruchu drogowego i homologację TÜV.
Po przeprowadzeniu rygorystycznych procesów testowych oferujemy obecnie dwa typy w ramach serii „Black Edition” do użytku sportowego:
- Typ wyścigowy „EC” TRW-Lucas charakteryzuje się wyjątkowo atrakcyjnym wyglądem, ulepszoną ergonomią i – dzięki 5,5-stopniowemu kątowi nachylenia – często jest bardziej wygodny niż oryginalna kierownica. Dzięki anodowaniu na czarny kolor doskonale komponuje się z podnóżkami serii „Black Edition” TRW-Lucas. Kierownice wyścigowe „EC” są ekstremalnie lekkie – ważą zaledwie 660 g.
- Typ wyścigowy „SP” TRW-Lucas charakteryzuje się wyjątkowo solidnym designem z myślą o profesjonalnym zastosowaniu na torze wyścigowym. Sztywna konstrukcja i wzmocnione obszary zacisków wytrzymują najwyższe naprężenia. Wymiany rur kierownicy jest bardzo łatwa i szybka. Kierownica „SP” mimo tego jest lżejsza niż większość części oryginalnych.
Obie kierownice pasują do niemal wszystkich rodzajów widelców od 38 mm do 55 mm, rury sterowe mają 250 mm długości.Oba typy kierownic można stosować np. w motocyklach BMW S 1000 RR i S1000R (55 mm średnicy przedniego widelca).