Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 220 ST Zobacz większe

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 220 ST

586-220

Nowy produkt

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 220 ST

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

145,99 zł brutto


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • Klocki hamulcowe tarczowe FERODO FDB 220 ST spieku Kawasaki Z 1000 E1 - E2 - SHAFT - ST 79-81, Z 1300 79-83, ZG 1300 DF1 84-86.

    W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    - Tylna płyta pokryta miedzią
    - Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    - Redukcja na korozję (mniej rdzy)
    - 3 x żywotność klocków konkurencyjnych produktów ekologicznych
    - 20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    - Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    - Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    - Minimalna pościel w materiału - Opracowany z zespołów World Grand Prix
    - Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

Inne produkty, które kupowali klienci:

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 220 ST - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 220 ST Zobacz większe

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 220 ST

586-220

Nowy produkt

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 220 ST

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

145,99 zł brutto


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • Klocki hamulcowe tarczowe FERODO FDB 220 ST spieku Kawasaki Z 1000 E1 - E2 - SHAFT - ST 79-81, Z 1300 79-83, ZG 1300 DF1 84-86.

    W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    - Tylna płyta pokryta miedzią
    - Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    - Redukcja na korozję (mniej rdzy)
    - 3 x żywotność klocków konkurencyjnych produktów ekologicznych
    - 20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    - Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    - Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    - Minimalna pościel w materiału - Opracowany z zespołów World Grand Prix
    - Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

Inne produkty, które kupowali klienci: